vrijdag 1 september 2017

De eerste schooldag ...

De eerste schooldag zit er al weer op!

OMGEVLOGEN is ie!!

Enkele sfeerbeelden van een leuke eerste dag! 
Dat er zo nog veeeeeel mogen volgen!!

Een drankje...


Een pakje voor de jarige meester... 


Een onderonsje onder het speeltuig...




Een stoere beweging...


En toen... ging de bel!

En zoals flinke juffen, stonden juf Elke en ik flink klaar voor onze rij! (De andere juffen en jawel ook de meester staan er ook, net buiten deze foto ;-) )


En de leerlingen volgden meteen!



En toen was het tijd voor een dansje...







En een sfeerfoto in de klas... 
Dat wordt een knotsgek jaar met deze zotte bende!!


Zien we er niet goed uit als de nieuwe GROEP 9 van het nieuwe schooljaar?
Ik denk het ook!


In de namiddag, tussen het uitdelen van boeken en schriften en invullen van agenda en tekenen en knutselen door was er ook nog tijd voor een spelletje!









Geslaagde eerste schooldag, als je het mij vraagt!


1 opmerking:

  1. Het lijkt er op dat het een toffe benden wordt ��.
    Ik zit nu wel in het middelbaar maar ik kom nog wel altijd dingen te weten hé(je mag 3 keer raden hoe��).
    Hopelijk hebben jullie een tof jaar samen en zeg tegen de leerlingen van het 6de dat ik ze veel succes wens dit schooljaar!!!!!
    Ik kom nog wel eens op bezoek!!!
    Veel groetjes Maite ������

    BeantwoordenVerwijderen